Uwielbiany przez krytyków (średnia ocen w serwisie Metacritic wynosi obecnie aż 94%!), najnowszy erpeg autorstwa Larian Studios – Divinity: Original Sin II – będzie dalej rozwijany w kolejnych miesiącach. Na razie twórcy intensywnie pracują nad aktualizacją poprawiającą znalezione po premierze bugi, jednak gdy już uda się z nimi uporać, zespół zajmie się czymś nowym. Czym? Tego na razie nie wiemy, ale ma to być coś dużego i zaskakującego.
Mamy w planie parę niespodzianek. Na razie siedzimy nad patchem, potem popracujemy trochę w ciszy, żeby zebrać to wszystko do kupy i wtedy… tak, sądzę, że będzie tutaj przynajmniej jedna, duża niespodzianka – stwierdza tajemniczo Swen Vincke w rozmowie z
PC Gamerem.
Szef
Larian Studios żywi też nadzieję, że
Divinity: Original Sin II pójdzie w ślady m.in. utytułowanej serii
Neverwinter Nights i przyciągnie uwagę moderów lubujących się w tworzeniu nowych opowieści. Jeszcze przed premierą twórcy gry zaprosili do siebie kilku autorów wyłonionych spośród osób najaktywniej wspierających modyfikacjami pierwszą część
Divinity: Original Sin. Efekty ich tygodniowej pracy zrobiły na
Larian Studios wrażenie.
Jeden z gości, którzy tutaj byli, przygotował Głośną Kryptę – 40-minutową przygodę. Mam nadzieję, że zobaczymy więcej podobnych rzeczy, bo naprawdę chciałbym przygód, w które możemy pograć w kooperacji, w przypadku których nie znam fabuły. To sprawiłoby mi ogromną radość – mówi Swen Vincke.
Wszystko wskazuje na to, że jest spora szansa na spełnienie marzenia założyciela
Larian Studios. Już w tym momencie w Warsztacie Steam znaleźć można przeszło 700 różnorakich modyfikacji dla
Divinity: Original Sin II. Biorąc pod uwagę wzbudzany przez grę powszechny zachwyt tak krytyków, jak i graczy oraz jej olbrzymi sukces komercyjny, pojawienie się coraz bardziej rozbudowanych scenariuszy jest prawdopodobnie wyłącznie kwestią czasu.
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2017-10-10 19:53:09
|
|